Heureka.sk - porovnanie cien a produktov
Ako nakupovať na splátky
(bližie informácie po kliknutí na obrázok nižšie)
1. Ako to funguje ?
Prvým krokom k úspešnemu uzavretiu objednávky zo strany klienta je vytvorenie samotnej objednávky na danom eshope.
(Tento bod zabezpečuje klient)
Druhým krokom je preposlanie Vašej objednávky výrobcovi, alebo ním poverenému dovozcovi, ktorý majú reálne Vami objednaný tovar skladom
(Tento bod zabezpečuje Eshop)
Tretím krokom je odoslanie Vami objednaného tovaru na Vašu adresu
(Tento bod zabezpečuje výrobca)
Štvrtým krokom je prevzatie tovaru klientom
(Tento bod zabezpečuje dopravná spoločnosť spolu s klientom)
Piatým krokom je doručenie dokumetnácie
(Tento bod zabezpečuje ESHOP)
2. Ako rozoznám dropshipingový eshop od klasického eshopu?
Jedným zo základných rozdielov medzi jednotlivými eshopmi je forma odosielania dokumentácie.
Pri klasickej forme eshopov je dokumentácia odosielana ako súčasť zásielky v papierovej podobe, keďže tovar od výrobcu prichádza najprv na adresu samotného eshopu.
Pri dropshipingovej forme eshopov je dokumentácia odosielaná ako samostatná zásielka. V súčastnej dobe zvyčajne formou elektronickej komunikácie. Preto pri tejto forme Eshopu je vrámci objednavkového formuláru aj požiadavka na uvedenie Vášho mailu. Pridropsihipingovej forme je táto požiadavka nevyhnutnou súčasťou , čo pri klasickej forme nie je potrebné, respektíve býva len dobrovoľnou formou za účelom neskorších marketingových nástrojov.
Rozdielom medzi jednotlivými formami eshopov je aj samotná dlžka dodania tovaru
Klasický eshop má spravidla dlhšiu dobu dodania, keďže tovar využíva 2x prepravné služby
Dropshipingový eshop dodáva priamo zákazníkovi zo skladu výrobcu, čím je doprava rýchlejšia a samozrejme pri tejto forme sú aj nižšie prepravné náklady.
V neposlednom rade sú rozdielom medzi jednotlivými formami eshopov ceny produktov
na tento faktor vplývajú najmä prevádzkové náklady na strane klasických eshopov...
- náklady na sklad
- náklady na zamestnancov
- prepravné náklady
pri dropshipingových ESHOPOCH sú tieto náklady do značnej miery odbúrané
3. Čo ak sa mi tovar pokazí ?
Samozrejme vylúčiť túto skutočnoť sa nedá ! Avšak tak isto sa môže pokaziť aj tovar z kamennej predajne. Reklamácia prebieha rovnakým spôsobom, ako pri kamennej predajni. Jediným rozdielom je, že tovar nemusíte nosiť nikam, čo v prípade kamenných predajni nefunguje.
Čo sa týka samotnej reklamácie. Výrobcovia majú vrámci jednotlivých krajín na svoje výrobky autorizované servisné strediská, ktoré na svojich webových stránkach umožňujú nahlásenie reklamácie výrobku aj priamou formou zo strany klienta. Avšak tu odporúčame predsa len vopred informovať predajcu. Urýchli to najmä reklamačný proces v prípade že dôjde plnému refundovaniu nákupných nákladov klientovi.
Prvom rade (a čo je veľmi dôležité ) a bohužiaľ mnoho klientov tomu nevenuje
dostatočnú pozornosť je dôsledná kontrola pri preberaní tovaru z rúk dopravných
spoločnosti. Aj keď tieto služby využívajú služby profesionálnych vodičov nie je
vylúčené, že vďaka nepredvídateľnej cestnej situácii môže predsa len dôjsť k
poškodeniu obalu, prípadne aj samotného výrobku. V prípade akýchkoľvek pochybností
má klient právo skontrolovať stav samotného produktu pred prevzatím.